Facebook | Twitter


EntriesProfileEx-BoyfriendLinks






semua nyer dah berakhir :'(


Awak. semua nyer dah berakhir antara saya dan awak. semua nyer dah berakhir.
Awak dah bahgia dengan kehidupan awak. Bahgia dengan kekasih awak. 
saya ? hanya terpaksa menanggung derita yg awak dah lakukan kat saya. how could you ?
Tapelah. Berbahgia lah awak di atas penderitaan saya. Saya redha. Saya hanya mampu
tersenyum dengan kebahgiaan awak. semalam 20.4 anniversary kita wak. awak ta wish 
pon. satu malam saya tunggu awak. tapi awak ? saya tahu yg awak da ada pengganti saya.
saya ta sangaka dengan mudah awak teros bunag saya.hmm. baru saya ahu perangai awak
yg sebena. Terima Kasih awak

and hari nh birthday awak. saya wish. saya mesej awak. tp awak ta reply. hmm 
yelaa orang dah ada girl mesti takot girl dia marah mesej dgn saya. mesti awak sayang kan 
girl awak tuh ? kenapa senang sgt awak syg dia ? knape ? actually na tahu ta ? hari nh
saya beli kek untuk celebrate birthday awak. sorang-2. ada lilin. beli kat season 
magrib td kat angsana. tapi tahu ta ? saya tiup lilin tuh sorang-2. hmm 
kek tuh saya bg family saya makan. sedih nyer saya. mesti skg tgh celebrate 
dengan kekasih awak kan ? okay go lah. huh. hmm pape pon. saya naa
ucapkan terima kasih ah dekat awak, sebab blaaa mcm tuh je dr hidop saya. terima kasih.
tapi ingat saya akan memerhatikan awak dan dia dr belakang. berapa lama awak dan dia
akan bahgia dan happy diatas penderitaan saya sendiri. Btw saya cuma na ucapkan
HAPPY ANNIVERSARY AND HAPPY BIRTHDAY.....
saya masih ingat dekat awak dan kenangan-2 kite selama 2 tahun. k byeeee
SELAMAT TINGGAL KENANGAN :'(
all the love ;> , Aisyah
0 comments

Older Post