Facebook | Twitter


EntriesProfileEx-BoyfriendLinks






Wedding Ceremony :)

Hi stalkers :) hewhew . korang yg selalu stalk aku tuh mesti tetunggu tunggu kan entry terbaru 
aku . well . biasa lah . actually last week aku busy dgn wedding abg aku yang first . adik nyer
 mesti lah busy jugak kan . ecehhh . macam aku jeh na kawin . hm aku na kawin ? okay nampak
 nyer ta lah aku na bercinta lagi . memang ta la kot . sape na , teros jeh masok meminang , ta de
 nyer na bercinta bagai . okay ? --' tapi bila termenung and tengok abang aku bersanding , aku 
dah mula tangkap lelehhh . berair jeh air mata wuuwuuuuu :'( hmmm tapelah . biar sekarang 
kita kecewa , bila dah kawin bahgia selalu :)




nih ha abang and kaka ipar aku mueheheheh :)


berbaju kurung :)


di Masjid Putrajaya 


kami bertiga ^_^


i love my mom not my boyfriend . no more boyfriend . i'm single -_-
actually banyak lagi gambar kat nikon abang aku . dsebabkan lama sangat na tunggu dia
 upload sampai 534 gambar . gila lah sampai tahun depan ta habis --' so , aku upload gambar 
kat phone aku jeh . sebab tuh la gambar ta berapa na terang sangat , mueheheh .
 k sampai sinih je bye :)

all the love ;> , Aisyah
0 comments

Older Post | Newer Post