Facebook | Twitter


EntriesProfileEx-BoyfriendLinks






My First Result ?

Hi , jumpa lagi kita . mueheheh . k memang saja jeh na update byk-2 sebab banyak idea .
and dalam masa yg sama jugak aku tengah bad mood . so , nasib baik ada blogger boyfriend 
baru aku nih . hilang bosan aku . hm lantak pi lah kalau korang na cakap aku nih apa ke , padan 
muka ke . apa-2 lah .aku ta peduli . hm memang nasib aku mcm nih . tape . ada ubi ada batas , 
ada hari akan ku balas . tengok jelah -_-' . okay senyummmmm tigaaaaaaaa :) yeah masing-2 
nampak gigi kuning hahahah

kk . so , result kali nih . first test aku hm agak okay lah . okay kot . muehehehe entah lah . mak aku 
cakap okay . okay la kot --' actually dapat 2A+ 2A 1A- 1B 1C+ 1D 1G . what G ? apakah itu ?
mesti korang tahu kan ? haha . biology aku failed . ohmaiiiiigaish . pecah rekod aku . sebelom nih 
ta penah pon ada failed . tape lah . baru jeh na manja-2 dengan bio kan . n i promise the next
 test i will aprove that can do it . akak takan kecewa kan mak . abah . mueheheh . 
n no more failed . 

yg A+ tuh math ngan chemist . chemist A+ ? haha . agal pelik tapi benar :) bila cakap dengan
 mak , mak cakap , chemist dpt A+ , bm dapat B ? A- pon ta dapat . haha . betol jugak cakap 
mak --' haha . sokay mak , macam ta tahu jeh akak kan baru dtg malaysia , dah lama kat london
 *agak over* so yg A agama dengan sejarah , A- b.inggeris , B bm *minah celup* , C fizik , 
D addmath n last G bio . tapi yg pelik addmath ta pulok aku failed --' hm pelik-2 . bio failed pun 
aku redha sebab ta baca buku . dah last-2 minute baru baca . tuh pun pagi-2 subuh baru baca 
selak-2 buku jeh . then jawab bagi kertas kosong . haha nasib baik dapat 30% . dari kosong 
kan ? okay la tuh . i will do better than this for the next exam :)

Just a lonely girl *: You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one.

yeahh CAYOKKKKKKK :)
all the love ;> , Aisyah
0 comments

Older Post | Newer Post