Facebook | Twitter


EntriesProfileEx-BoyfriendLinks






Kami Bertiga BFF :)



Hi pretties . haha . aku main hentam jeh . pun boleh~ hihi . actually tadi aku tengah bosan . 
ta tahu na buad apa . na joging pukol 5 lama lagi . hehe . so , sebelom tuh 
aku godeh-2 la aku punyer lappy . then terjumpa la pulak gambar kite orang bertiga .
masa nih kat sekolah . masa paska PMR . lepas abis pmr . dtg sekolah ta tahu na 
buad apa . pegi sekolah mcm ta pegi jeh . ashek masok bilik gerakan . then dengar
cikgu ceramah . ngantuk gilerrr . hihi . 

So , kite orang pun decide na bawak lappy g sekolah . aku jeh yg bawak then 
zurain pulak bawak broadband . haha selakk doh ! hehe . online pun kejab jeh sebab line 
lembab giler . pas ue kita orang pegi library sekolah . webcam . haha . ta ada kerja kan ?
lepas dah webcam pas ue kite orang pun balik . actually kite orang selalunyer berlima . 
mana-2 pun mesti berlima . tapi masa nih ain dengan ayu ta dtg kot . entah dah lupa .
hahaa dah lama kot gambar nih aku simpan . memang saje jeh na simpan dlm lappy 
nih bertahun-2 . haha sampai meletup baru aku upload . haaa mcm brrrrrr jeh . kihkih . 
so here ,  scroll ke bawah smpai lembam . mueheheheheh 

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
v

haha , mana ? ta ada kan ? menyirap ta ? muahahaha . kk tekan ke bawah lg :)

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
v



haaa . ada pun . k tepi dari kiri zurain , tengah zulaikha dan lastly aku :')





all the love ;> , Aisyah
0 comments

Older Post | Newer Post