Facebook | Twitter


EntriesProfileEx-BoyfriendLinks






Jantan semua sama -..-

Hi apa khabar ? okay straight to the main point . cuma na share dgn korang pasal jantan .
eh , kenape ek ? kenape lelaki zaman sekarang suka mainkan perasaan perempuan ? why why ?
huhhh . lagipun saya rasa memang dah ta ada lagi kot lelaki kat dunia ni . cuma ada jantan je .
okay i think memang sume tinggal jantan-2 je . once aku dah kena tipu , eh jangan harap lah aku
na percaya mana-2 lelaki . memang ta lah aku na kenal dengan mana-2 lelaki agi phewwww

Help! Hoe maak ik het uit met mijn vriendje? - Girlscene 

k sumpah hati aku dah retak doh ! 

but hati dan perasaan aku hanye untok kau Mr.H . k even dah break , i still love you . i can't
forget you . aku tahu kau dah buad taik kat aku , tapi entah . hmm . aku ta kesah la kalau orang 
orang na cakap apa . k aku sedar aku memnag bodoh pon phewww .

|
|
|
v

The most definitely incredible! (: 

k really mean it Mr.H . wanna ta share about it kbaii

all the love ;> , Aisyah
0 comments

Older Post | Newer Post