Facebook | Twitter


EntriesProfileEx-BoyfriendLinks






Happy time with zurain and umi :)

Hi Johor Hi Malaysia :) kk . mulakan dengan senyuman . jom ramai-2 sebut tigaaaaaaaaa . hehe
kk . sebenanyer post nih na upload gambar . na masok kan kat twitter banayk sangat , so aku 
upload jelah kat blog . hehhe . kerja mudah :) tadi petang keluar jejalan dengan zurain and umi . 
besh nyer kalaudapat umi mcam tuh . untunglah zurain kan . aku dah lah ta ada duit ada 6
 ringgit jeh haha cukoplah buad-2 ada-2 je kan . na tunggu dpt duit undi bulan lima . gila lah
 lama lagi . so , kite orang go on jelah . haha so here the pictures , lets seeeeeee :)

|
|
|
|
|
|
v



terserlah kependekkan aku . kfine -.-





aku dan dia :)



hi saya eca latif mueheheh :p



she's zurain my bestfriend :)


umi and zurain 


again umi and zurain


me and umi 


okat that time tengah snap-2 pic . tibe-2 aku ternampak perempuan tuh . brr dalam hati
 macam na pegi kat dia then bg tangan . tapi yelah . apa dapat kan . so , aku diam jeh . then dia
 tegor aku . aku pun ye kan jelah . then boleh pulak dia cakap macam nih :

"ta delah , kite org dah ta cakap pasal kau lagi . kite org dah buad hal msg-2 n dah happy"
dalam hati aku "oh really , babiiiiiii" rasa mcam na nangis kat situ jugak . tapi tahan jelah :'(

k sambong ......


fitting room 


k aku rasa sume gmbar dah upload . fuhhhh . penad . haha . k sampai sinih jeh bye sume .
                                
all the love ;> , Aisyah
0 comments

Older Post | Newer Post