Facebook | Twitter


EntriesProfileEx-BoyfriendLinks






Deactive Facebook Online Twitter :)

Hi apa khabar ? saya kat sini kureng sihat . biasalah orang banyak masalah
memang macam nih . entry kali nih cuma na bagi tahu korang yg saya dah 
deactive faceboook dan beralih kepada TWITTER . yeahh twitter . facebook
dah ta main dah . bosan . hmmmm actually facebook tuh banyak memori-2 
duka saya . saya malas na ingat . past is past . but still can't forget it . tuh sebab 
saya deactive facebook . so , korang jangan la salah anggap . saya cuma deactive
bukan block awak pon . jangan lah main hembus jeh tauuuuuuu :) peace (Y)
 *sapa yg minum kopi terasa lah pahitnyer muehehehehheeh 

k mula-2 masa dulu-2 main myspace je kan  hahaha tengok bawah :

|
|
|
v
 

okay myspace dah pupus terima kenyataan hahaha
lepas tuh dah maju dah . ada facebook pulak . then aku pun register lahhhh 

|
|
|
v

 
banyak memori-2 duka saya dan awak -..-

sory saya dah deactive facebook dan akhirnya saya beralih ke Twitter .
say Hi to Twitter . actually zurain yg ajak aku layan twitter nih . just want to say that 
twitter much better then facebook . okay facebook boleh berambos dari hidop saya :)

|
|
|
v

 

haa , dulu mula-2 dengar je twitter . teros cakap "apakah itu twitter , burung ? " 
"apa burung-2 ? awak kan dah ada burung ? eh-2 tapi kenapa burung yg nih warna biru eh ?"
"hahahah , bukan selalunyer burung warna tuttttttttttttt ke ? hahahahah" *ketawa kuat-2 !
hihi . okay saya dah mula menca*** . sory ampun minta maaf zahir dan batinnn hewhewhew
tahu dah . ta payah cakap . haha . ecehhh . pas ue dah layan twitter homework sume
dah ke mana kan ? betol ta ? hewhew . sapa yg ada twitter tuh rajin-2 la yee tekan button 
follow . hehe . k disini https://twitter.com/#!/aisyahfatiha1

 tapi kan korang na tahu someting ta ? na ?
ada lah sorang nih . dulu batak friends kat facebook sampai beribu-2 . haha agak lah . 
siap bukak account baru wuwuuuuuuuu haha kita tahu lahh awak hot hewhew . pity you .
*kk sape yg yg makan santan terasa lah lemak nyerrrrr hahahaah :P
kbaii you alls jumpa di lain hari yeeee . bye muah muah . 

all the love ;> , Aisyah
0 comments

Older Post | Newer Post