Facebook | Twitter


EntriesProfileEx-BoyfriendLinks






Berat Badan -..-

Hi Selamat Petang you alls . k point entry kali nie about my weight . haha . First , actually 
berat badan saya ialah ...... hehe . eh , nanti saya bluetooth je laa . malu la na bagi tahu .
haa . malu ? bukan malu sebab obesiti kehape tapi malu sebab keding sangat phewwwww
jeles bila tengok orang badan yang berisi . kenape ek susah sangat saya na gemok nih --'
apa rahsia nyer ek ? na cakap suroh saya mkan coklat , hari-2 saya makan . tapi same je .
tengok nihhhhhhhh :

|
|
|
|
v



haa . nampak ta betape keding nyer saya . eh-2 saya yg pakai shawl tuh tauu . haha .
yg sebelah tuh nenek saya . cantik kan dia ? ye tau dah cantik macam saya hihi :)
eh-2 . tapi lately nih masa cuti sekolah saya ashik makan je tauu . lepas satu jam makan , 
na makan lagi . hehe . entah ta tahu kenapa . rasa macam selera sangat tauu . k bagos la kan ?
biar nampak gemok sikit . saya harap naik cuti nih berat saya naik 4 kilo . saya na berat saya 
45 kg . ye saya na sangat . kk usaha tanda kejayaan . hwhw . 

eh , na bagi tahu sikit lah . sebenanyer saya nih tengah mengidam spageti . yeahh saya 
mengidam doh ! dalam seminggu nih ashik termimpi-2 spageti jeh . *k air liur dah meleleh 
mak saya na sepinggan spageti pleaseeeeeeeeee :)

|
|
|
v

Ivů Freckler 

tengah mengidam nih -.-

 

kk saya mengidam asam jugak . ye saya teringin sangat na makan asam nih .
sape yg boleh belikan ? ==' phewwww

ada lagi . hehehe scroll ke bawah pleaseeeee 

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|

hehehe . eh ke bawah lagi laaaa , sabar eh ......... scroll lagi . sabar itu sebahagian dr iman :)

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
v

eh , sory la awak . gambar nyer dah ta ada laa . hee sory sangat jangan mareee yeee .
nanti kena jual . haaa ayokkkk . hehe k la that's all for today kbyee salam :)

all the love ;> , Aisyah
0 comments

Older Post | Newer Post