Facebook | Twitter


EntriesProfileEx-BoyfriendLinks






Kembang sekejap :)

Image Detail for - https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgFe1YdGkPZo4D8uztCrLWMs_fmwS8LnmAREHAZPht3-Gk1H7FlapnH9tK8LNGR3UkR8SowGJP1XiakASWr2eu3t29A_jdBnAmD0IcOQh6MM_aqd6AubUfT6kaDEmXLglTs0qruUsGNdBo/s1600/pad6.png

Hi , entry kali nih pasal kembang sekejab . mueheheh . kejab je :) actually rasa macam tekejut 
cause tibe-tibe je ada orang cakap macam tuh . ha nih sebenanyer . malam tadi aku pegi 
angsana kejab , cari baju kurung , na pakai masa kenduri kawin abang aku minggu depan nt 
mueheheh  . aku pulok yg selakk oh off course la kan ? adik nyer pun mesti kena lawa
 jugak ? hihi (Y) tapi sebenaya aku na baju kebaya , ashik baju kurung je . dah penuh satu
 almari baju kurung . haih tapi dsebabkan mak aku cakap baju kebaya tuh casual sangat . 
tapelah ikut jelah cakap mak kan . muehehehe . 

mula-2 pergi angsana cari baju , then nampak boyfriend aku tengah kerja . huh ? boyfriend ?
 okay . don't know apa status aku sekarang nih . entah laahh -,- . rindu dia giler babiiii 
boleh ? dapat tengok dia dari jaoh je tau . sedih . wuuwuuuuwuuuu . macam na pegi kat dia
 and teros pelok dia . hmmmm tapi ta boleh kot . errrr entahlahhhh . ta tahu poblem aku dgn 
dia bila na selesai --'

eh , lari tajuk maaaa ! muahahaha . sory-2 . feeling kejab . ha , cari baju kat angsana . tapi ta
 ada haih susah betol lah na cari baju wane pish nih . eh macam tu eh ejaan nyer ? *pish* hahah 
ah never mind lah . hihi cari-2 ta da . so , pegi giant pulok . pegi kat peace collection . haha . 
nih part kelakar . kelakar giler kot . masa tengah jalan na pegi kedai peace collection tuh . ada 
pulok minah nih nampak aku . entah sape tah . pandang-2 aku , then dia cakap dengan 
boyfriend dia  macam nih hah . oppsss jangan terkejot tauuuuu :)

"eh , you tengok tuh Najwa Latif datang giant laa"

pehhh . aku pun pandang mak aku , mak aku pandang aku balik . muahahah . then aku pun teros
 lah kembang . haha actually macam pelik jeh . buta ke minah tuh ? hihi . malam td aku pakai
 skirt dengan baju kemeja ngan shawl . asal pakai skirt ngan shawl je najwa latif eh ? haha pelik 
kejab ==' bud nvm laa . bangga jugak aku sekejab . ada lah jugak rupa-2 artis kan ? muhahaha
 *tangan di bahu* perasannnnn gilerrr aku . btw macam nih ha dress up aku :


haha . lebih kurang macam nih lah . aku lupe na snap . tape lah next time okay ? kbye 

all the love ;> , Aisyah
0 comments

Older Post | Newer Post