Facebook | Twitter


EntriesProfileEx-BoyfriendLinks






Joging with zurain :)

Hi , the points is na share dengan kawan-2 blog pasal BERJOGING tadi petang muhehhehehe .
aku joging gila ah . memang saje je na bagi tinggal tulang pffftttttt act na temankan zurain je .
 memandangkan umai hari ni demam so , dia ta boleh join kite org jog . so , takan la zurain na 
jog sorang-2 kan ? aku lah yg kena temankan dia . na tanya nih . ada ke orang jog pakai 
selipar ? mueheheheh ada ta ? haha

MACAM NIH .......

Vintage Fashion

btw aku lah tuh . haha jog pakai selipar je . yelah kan mula-2 memang ingat tana jog cuma na 
temankan zurain je . tapi dah alang-2 kan . aku jog jelah sekali . dengan pakai selipar .
selipar pun dah buruk . dah na putus dah . nasib baik ta putus masa jog . kalu ta kaki ayam jelah
aku . muheheheheh . kita orang jog dalam pukol 5 . alah lupe pulak na snap picture kalau ta
boleh korang tengok . tapelah esok jog lg .

then kita orang menapak pegi taman cempaka dekat-2 taman mushi . gila lah paling jaoh . pas
ue dah sampai , kita orang jejalan dulu baru buad warm up . then baru lah jog dgn selipar .
10 round . gila lah . paling semput . ramai juga orang jog kat sana . so , lain kali aku jelah yg
kene temankan zurain . 

balik tuh kite orang menapak lagi . time na balik tu adelah banyak tikus kat jalan raya tuh .
kesian aku tengok tikus-2 tuh . banyak sangat . ashek bebunyi jeh . maklumlah tikus kan ta ada
dekat zoo , tuh yg merayap tikus-2 nyer . muhehehe lawak ta ? ta faham eh ? haha act time kita
orang na balik tuh ada je orang yg tin kete lah . yg buad bunyi macam tikus lah haiyoooo ta de
kerje lain eh ? rimas betol lah . haha . maklum lah aku punyer rajin hari ni na pakai pashmina .
semangat punyer pasal sampai na tercabut pashmina aku . muhehehe gila lah kalau tercabut
buad malu aku jeh hihihi so , esok aku pakai tudung sarung jelah hahaha okay ? pas ue balik
ada orang jemput . hmmm best nyer , tapayah la aku penad-2 jalan kaki . tu lah untung nyer
ada *simpanan* haha okay 

aku rasa zurain dah kurus sikit . haha kan ? *lambai kaki kat awak* bila dah hari-2 jog . confirm 
kau dah boleh pakai macam nih mek mok . muhehehhe . tengok bawah :

this blog makes me jeal0us

woahhhhhhh ramping nyer awak . *senyum menganjing* muahahahahah

all the love ;> , Aisyah
0 comments

Older Post | Newer Post