Facebook | Twitter


EntriesProfileEx-BoyfriendLinks






Untunglah birthday girl kene masak =='

Hi , berjumpa lagi :) hihi . so , hari ni na share pasal birthday aku . Act birthday kali ni ta besh 
sebab ta ramai orang wish and ta dapat hadiah pun . kesian kan ? act parents 
aku pun ta wish . bagi hadiah je . na tahu apa hadiah nyr ? tengok bawah :

Glücklich

funny right ? kene masak ==' pelik nyer . hahaha tapelaaa . redha jelaaa . hmmmm

bak kate budak ni'okay latuh masak , daripada kene cuci tandas . cmne too??' hahahhahaha
aptb laaaa . btw betul jugak apa yang dia cakap kan ? act harap sangat dapat celebrate
birthday aku dgn boyfriend aku , tapi apa na buad , dia pun keje . yang sedih nyer dia bukan
orang pertama yg wish aku . hmmmm sedih -,- dan dia pun ta ingat hari ni birthday aku . kesian
betul lah aku tahun ni . rasa macam terpinggir yall errrrrr

then , na harapkan parents pulak . ta boleh . hadiah pun kene masak . hmmmmm act dorang ada
poblem . so , takan aku na bebankan doranag pulak kan ? takan tibe-2 na ajak g makan pizza or
kfc or apa-2 la . hmmm . jus tana bebankan lagi masalah dorang . hmm so , redha jela kan ?
mybe tahun ni ta seberapa besh tahun lepas . tapi aku hope tahun depan lebih okay dari
tahun ni . aminnn :)

Btw , thanks sapa-2 yg wish aku okay ? maseh sgt-2 . penad jari aku hari ni . 
Tekan button like then copy paste MASEH . hahahahhaha easy right ? muehehehe



Kiss sikit . muahhhhhhhh :* 

all the love ;> , Aisyah
0 comments

Older Post | Newer Post