Facebook | Twitter


EntriesProfileEx-BoyfriendLinks






Sedih gila babi :'(


Google Image Result for http://sidoxia.files.wordpress.com/2011/11/istock_000002765246small.jpg

Assalamualikum , sempat lagi aku update time tengah macam ni kan ? mesti korang pelik kan ?
hmm , sebab aku rase tension bila menangis terpekik telolong , lebih baik aku nangis sambil aku update 
blog . power ta ? mesti korang ta penah buat kan ? so , lain kali kalau tengah stress or sedih korang update sambil nangis :') , mesti berkesan gila . oh okay , act aku na cakap yg hari ni duit aku hilang , 

WHAT ? berapa ? ha , hmm , tujuh puloh lebih je , sampai nangis bagai na rak , kelakar rite ? hm biala , air mata to kan anugerah tuhan . even setakat tujuh puloh lebih pon , duit to sgt beharga bg aku , sebab aku ta selalu pegang duit byk-2 . ni pon hasil duit yg aku kumpol sendiri , hmmmmm malang kan nasib aku , balik je rumah kene membebel . especially my mom , berleter memanjang . termasuk :

mak : hi kak , baru balik ? asal muka muram je ?
adik aku menyampuk ' duit hilang mak '
mak : ha ? hilang lagi ? berapa ?
aku : tujuh puloh lebih , hmmmmmm (menangis)
mak : macam mana boleh hilang ? kau ni , ta habis-2 , asal cuai sgt ? haih ,
mak pon ta tahu la apa masalah kau kak , menyampah cakap dgn kau .
aku : (diam sambil nangis dan terusap usap)
mak : laik kali kalau keluar to ................. (berleter)

#fedap teros balik rumah , errr bad mood , see the moral is ta bole pengang duit bebanyak -,-

all the love ;> , Aisyah
0 comments

Older Post | Newer Post