Facebook | Twitter


EntriesProfileEx-BoyfriendLinks






Menghitung Hari =='




te amor.

Okay , cuma na cakap . yang aku tengah menghitung hari befday aku . hahaha . ta senonoh
kan ? lama lagi kot ? 29.1.1996..... hihihi . Actually aku tengah berangan :

  • Tepat pukol 12.00 malam orang pertama yang wish mestilah boyfriend aku
  • Then call la . kan ada call freeee . hehehehehe
  • pas ue esok nyer harap dapat banyak hadiah . hahahhahaha (paling penting)
  • and yang palling penting keluar dengan boyfriend aku . hmmm tapi ta berharap sangat 
  • My mom n my dad wish and buad something yg aku happpy :)
  • dan yang lain-2 tu , tunggu jela orang wish . hehehehe . to je yang aku harap .
  • one more thing , harap ada orang hadiahkan aku , bantal peluk angry bird . hahahha .

    all the love ;> , Aisyah
    0 comments

    Older Post | Newer Post