Facebook | Twitter


EntriesProfileEx-BoyfriendLinks






Ceramah Jumaat di sekolah -,-


Mulakan dengan beri salam , yesss . Assalammmuailum :) haiiiiiiiiiii . ehehee
okay ? so ? korang yang stalker aku ? watcha doing ? no i ta citerr pasal you punnn .
okay aku cume na share dengan korang yang pagi tadi act ada ceramah kat sekolah ? again ?
kat SMK Sri Rahmat ? kesian kan ? ceramah punyer la belambak , tapi students still langgar peraturan
sekolah . still ta ekot disiplin . makin rmai pulak jb gangster kat sekolah aku . takog gila babi aku --'

ustaz yang dulu bagi ceramah kat kita orang . hensome tau , cuma dia (berbadan besar) je ,
bud still cute n muka suci na mampos ! hihi . to la contoh suami yang aku na . ehehe
citer pasal na jadi best student , hari ni aku ta berapa na berfeeling sangat . hihi sebab focus tolong mek 
mok buad homework . alaa last-2 tangkap leleh jugak aku . hihi

Tumblr_lxjuozwq511rn1enpo1_500_large

haha , serabai kan nangis . bukan aku sengaja na nangis pon , dah aku memang sedih bila 
cikgu cakap yg my parents akan tinggalkan aku . then lepas dah nangis ada pulak sesi nyanyian . 
almaklumlah ramai sgat artis dekat sekolah , so , apa lagi aku teros je bangon then teros 
semangat nyanyi , 'dikala ku kehilangan di dalam kegelapan kau sulukan petunjuk......'



lalalalalallalalalalalalalalallalalalalal . mueheheheheh sedap ta suara aku ? perasan lolx 

all the love ;> , Aisyah
0 comments

Older Post | Newer Post