Facebook | Twitter


EntriesProfileEx-BoyfriendLinks






be the best =='

Maura Catalina Gálvez Pedemonte


hope ? okay . hope means berharap . aku harap kau pindah la yerr cepat-2 ,
kalu boleh minngu depan aku da tana tengok muka kau lagi . why ? hmmmmmmm
sebab aku benci bila tengok muka kau and benci dengar suara kau . so , cepat-2 la BERAMBOS !

Hi , update lagi . bosan gila ashek buad hw je . so , the best way na hilang kan bosan ada 3 cara :
  •       online facebook sambel stalker
  •       update blogger
  •       online twitter 
        hahahah , caya la kan ? yeah , to la kerja aku hari-2 . tapi bagi aku ,
online-2 jugak bud aku pyr hw aku buad and tetap study , yeah . NO HONEYMOON .
eh , ID blog macam mana na cari ek ? hahahahahhahahaha :p . nt aja eh ? im tau -,-
k sampai sini . nanti sambong lagi bye assalammualaikum :)

all the love ;> , Aisyah
0 comments

Older Post | Newer Post