Facebook | Twitter


EntriesProfileEx-BoyfriendLinks






Bad mood :(


Tumblr_lrwn2kxnkc1qgkci3o1_500_largeTumblr_lrwn2kxnkc1qgkci3o1_500_large

Hi , muka aku hari ni muke blog . madah na update je . okay tahu kenapa ? mestilah ada sebab .
sebab nyr aku tengah sakit hati gila babi dengan boyfriend aku sekarang ni . pffttt
macam gambar kat atas to . nampak kan ? aku pon nampak . sapa ta nampak esok dia mati . hee
ha . aku benci bila dia cakap'ala . sayang , sory abang lupa la , napa ta ingatkan?'
otak awak laa , takan laa aku ni na kene ingat kan hari-2 . errr benci nyerrrrr benci benci --'

03f7bddf4302b1b52abba24ccb5302ca_large

Yeah , aku memang tengah marah kau , and kau selalu buad aku marah . aku marah ada sebab .

5040927880_9ba1e67f45_o_large

Aku na bunuh kau . okay dushhhhhhhhhhh . dah mati ..........

Tumblr_lxlv4bfeww1r9hr9so1_500_large

now pulak , aku tengah stresss and bad mood . errrrrr menyampah menyirap sakit hati .
pasal boyfrienf satu , pasal friend pon satu , yelaaa , maklumlah aku ta ada kawan kat kelas 
yg na bergosip , so suroh la zurain pindah kelas aku , dah ada peluang dah pftttt
"bafak yall ah ! emo siak aku tibe tibe ta tahu kenapa , rasa na menangis pon ada " :(
pas ue tibe tibe pulak katanya'hati ni macam berat na tinggal kan 4 USM'
okay fine . aku tepu je kat kelas focus study , err no . boleh mampos cepat , muda-2 da mati ,
kesian kan ? tapa la na buad macam mana kalau dia dah tana , (ta tahu lagi maksudnya)
ta boleh pakse , so , kene pasrah and redha jelaaa :') okay cukup , aku rase dah paling 
panjang post aku . dah boleh bela , kbye assalammualaikum :)

all the love ;> , Aisyah
0 comments

Older Post | Newer Post