Facebook | Twitter


EntriesProfileEx-BoyfriendLinks






Aku ta faham kenapa kau buad aku macam ni =='


Hi , assalammualaikum :) actually hari ni kan na bagi tahu aku dapat buku Titian sekolah ,
Titian sekolah ? apa kejadah to ? heee . majalah sekolah SMK Sri Rahmat lerr , apala .
So , masa dah dapat to , punyer la selak . First of all , aku tengok gambar aku dekat kelab
Kemahiran Hidup sebab ada gambar aku dengan boyfriend aku . hmmmmm

actually masa to aku dah na nangis da , sebab sedih gila :'( , sampai hari ni , jam ni , saat ni ,
dia stilll ta mesej aku . alasan dia ta ada kredit . tapi aku dah topapkan dia dah . hmm pelik
==' and aku dah tahu apa sebenanye dia na . okay aku faham :( hanya Tuhan je tahu macam
mana aku sayang kau . tapi kau ? sedih bila tengok gambar kita pakai baju waiter to . teringat
masa kita spend  time sama-2 hari sayang di sayang , satu hari aku dgn kau . hmm masa to la
aku rasa yg aku orangyg paling bahagia sekali . tapi sekarang ? why ? asal buad aku
macam ni ? 

Rindu gila time ni . . . . . . . . 


Sumpah aku rindu time ni . Time kite ketawa . time kau buad kan button couple kita . ingat ? 


Nampak kan ? actually kau buad button ni untuk aku kan ? hmmm . rindu kau :( Then ingat
ta masa esok nya kita pegi karoke bilik kat angsana . then masa balik to aku kene marah
dengan kau sebab ta dengar cakap ko kan ? to la first time kau marah aku . tapi semua to
hanya mampu jadi kenangan buad aku . sebab aku dapat rasakan yang kau akan tinggalkan
aku . oh TIDAK ! kau ta boleh buad macam to . hmmm . kau lupe janji kau pada aku ? 

Husein . aku cuma harap kau ingat janji janji yang kau taburkan pada aku . aku harap kau still ingat . and kau ta boleh tinggalkan aku . memang ta boleh . Aku cuma na bagi tahu kau 3 perkataan . dan to adalah AKU SAYANG KAU ! and I LOVE YOU ..............

all the love ;> , Aisyah
0 comments

Older Post | Newer Post